Home

Teksten en concepten om je vingers bij af te likken.

Een copywriter met verstand van culinaire zaken? Die een De Buyer kan onderscheiden van een Carl Victor? Die weet hoe je een pan perfect kunt seasonen en wat zout, citroen en een houten snijplank bij elkaar brengt?

Na tien jaar reguliere ervaring als copywriter leek het me nu tijd om lol met nog meer lol te combineren. Want de leukste klussen waren toch die over eten gingen. Direct of via leuke reclamebureaus. FrieslandCampina bijvoorbeeld. Of het Nederlands Zuivelbureau. AGF ook. En het World Food Festival, Honig, Coca-Cola, Stichting Ik Kies Bewust, Sabra, Tivall, Ferrero, PepsiCo, Madame TumTum, Old Amsterdam en ERU om er een paar te noemen.

Want ooit begon koken uit noodzaak, maar dat liep al snel behoorlijk uit de hand als hobby. Want wie gaat er nu zwetend achter de stoof in een goed restaurant staan met bonnen die hem om de oren vliegen? Tja. Een copywriter die schrijft met z’n smaakpapillen wellicht.

Kortom, voor alles wat te maken heeft met eten, drinken of de keuken, mail erik [at] copyculinair.nl
06 – 14 37 46 52

Advertenties